חיפוש ומציאת חברות האחסון (השמות הגדולים בתחום)

ראשית, אנחנו ביקרנו באתר הראשי של חברת האחסון כדי לבחון את ההצעות לחבילות האחסון השונות שלהם ואת התמחור שלהם ביחס לחברות המתחרות בקטגוריה.

לאחר מכן, בחנו את את תנאי ההתחייבות והסעיפים השונים כדי למצוא עלויות חבויות או שיטות מכירה לא אתיות אשר מגיע לצרכן לדעת עליהם לפני הרכישה.

לבסוף, אנחנו בדקנו באופן עצמאי את סוגי התמיכה המוצעת מטעם החברה, כמו תמיכה טלפונית, צ'אט חי באתר, מערכת טיקטים ואימייל.

אנחנו עוקבים אחר:

  • חבילות וסוגי שירותים מוצעים
  • מחירים רשומים ועלויות חבויות
  • שפת שיווק מטעה (לדוגמה: 100% זמינות אתר או חבילת אחסון ללא הגבלה, אשר שניהם בלתי אפשריים)
  • סוג ואופן התמיכה הטכנית המוצעת

הרשמה ורכישת חבילת אחסון כלקוחות רגילים

אין הרבה אתרי ביקורות אחסון אשר עובדים בצורה כזו, אך אנו באמת נרשמים, משלמים, ומשתמשים בחבילות האחסון אשר אנחנו בוחנים לפני כתיבת הביקורת.

אנחנו עוקבים אחר:

  • כמה קל \ מסובך תהליך ההרשמה
  • אפשרויות תשלום שונות (כרטיס אשראי, פייפאל וכו')
  • עלויות חבויות, תנאי השתתפות לא צפויים או סעיפים לא הוגנים
  • שדרוגים זמינים לחבילות (והאם הם שווים את המחיר)

היכרות מעמיקה עם חברת האחסון

לא כל חברות אחסון האתרים נותנים לכם גישה ישירות לאחר ההרשמה, בחלק מהמקרים יכול לקחת שעות עד שיופעל החשבון, וחלקם אפילו דורשים תעודת זהות!

ברגע שהתחברנו לחשבון האחסון, בחנו את לוח הבקרה אשר מציעה חברת האחסון (C-panel ולוחות בקרה מותאמים ועוד) כדי לראות כמה קל יהיה לבצע פעולות פשוטות (עם תשומת לב ליכולות של משתמשים מתחילים).

לבסוף, אנחנו התקנו מערכת ניהול תוכן מסוג וורדפרס והקמנו אתר קטן על חשבון האחסון.

אנחנו עוקבים אחר:

  • זמן וקלות ההפעלה הראשונית
  • האם לוח הבקרה ידידותי למשתמש
  • קלות ההתקנה של מערכות לניהול תוכן
  • כלי אבטחת מידע, גיבויים ופיירוול

הקמה של אתרי ניסיון ומעקבי ביצועים (מהירות וזמינות)

כאשר אתרי הניסיון נמצאים באוויר, כעת הוא הזמן לראות האם חברות אחסון האתרים עומדת בהבטחות שלהן.

עבור כל אחד מהאתרים חיברנו את כתובת הדומיין לפינגדום כדי לחשב זמינות ממוצעת ומהירות טעינת האתר בזמן אמת. אנחנו גם יכולים לבדוק כמה מהר נטען האתר מארצות מסוימות, או ממכשירים שונים.

כאשר טעינת האתר היא איטית מדובר במצב נוראי עבור המשתמשים, כמעט רע כמו שהאתר קרס ולכן ציינו זאת בביקורות החברות.

אנחנו עוקבים אחר:

  • אחוזי זמינות האתר
  • מהירות טעינת האתר

יצירת קשר עם התמיכה הטכנית

תמיכה טכנית גרועה יכולה להרוס חברת אחסון מעולה. כלקוחות אנחנו חייבים לדעת שחברת האחסון תהיה מסוגלת לעזור כאשר משהו קורה ולסייע במהירות לפתרון הבעיה.

כחלק מתהליך ביקורות החברות אנחנו בוחנים את צוותי התמיכה הטכנית של החברות על ידי שאלה של 3-4 שאלות נפוצות אשר יכולות לעלות למנהלי אתרים בתחילת דרכם. בדרך כלל אנחנו מבצעים את זה בתמיכה בצ'אט, למרות שהעדפנו תמיד לבדוק גם ערוצי תמיכה אחרים כמו מערכת טיקטים, אימייל או בשיחות טלפון.

אנחנו עוקבים אחר:

  • זמן מענה בעת פנייה למחלקת התמיכה
  • דרכי תקשורת וזמינות השירות (טלפון, אימייל, צ'אט וכו')
  • דיוק בתמיכה ויכולת לסייע
  • האם הנציגים ידידותיים ופשוטים להבנה

שיטת הדירוג שלנו

אנחנו משכללים את כל מה שלמדנו על החברה. התמחור, המאפיינים השונים, זמינות האתר ומהירות טעינת האתר, תמיכה טכנית ושיטות שיווק, ואז אנחנו נותנים את הציון הסופי.

כדי לחשב את הציון הסופי אנחנו מייחסים חשיבות למאפיינים בצורה הבאה:

  • קלות שימוש – 20%
  • מאפיינים ותכונות – 20%
  • אבטחה וגיבויים – 20%
  • זמינות שרתים – 20%
  • שירות לקוחות – 20%

אנחנו בוחנים את כל אחד מהקטגוריות בנפרד, כדי שקהל הקוראים יוכל לקבל הבנה יותר טובה על החוזקות והחולשות של החברה. לכם יש את היכולת כעת לבחון ולעבור על כל הביקורות שלנו לפי הציון הכללי, או לבחון לפי הקטגוריות החשובות לכם!