להציל את העולם עם אחסון אתרים ירוק

להציל את העולם עם אחסון אתרים ירוקכיום בשנת 2016, המגמה הירוקה בעולם רק מתחזקת עבור הצרכנים המודעים לסביבה, החל משימוש במוצרים אקולוגים ועד מעבר לאנרגיה ירוקה. סביר להניח שלא תחשבו על הדאגות הסביבתיות בכל מה שקשור לשימוש באינטרנט.

למרות זאת, שירותי אחסון אתרים יכולים להשאיר חותם די גדול על הסביבה. אחסון אתרים ידידותי לסביבה, או כמו שנקרא אחסון ירוק, מנסה למזער את ההשפעה על הסביבה באחסון הפרויקטים המקוונים שלכם.

בעיית הכוח של פעילות הרשתים

מפאת המספר העצום של השרתים אשר פועלים מסביב לעולם, כמות צריכת החשמל היא הגורם המרכזי להשפעות שליליות על הסביבה הנגרמות משירותי אחסון אתרים. אחסון ירוק ינסה להפחית את צריכת החשמל בתור מטרה עיקרית כדי למזער נזקים. תוכלו לקרוא על אחת מחברות האחסון הירוקות הטובות בעולם GreenGeeks.

רוב החשמל אשר מנוצל בחברות האחסון השונות נועד להפעיל ולקרר את השרתים. בקרת אקלים, החשמל למבנה, ואבטחה אלקטרונית גם הם מוסיפים לשימוש. עבור רוב הפלנטה, חשמל מיוצר מדלק מאובנים כמו פחם. ישנם מספר דרכים בהם משתמשות חברות האחסון הירוקות כדי להפחית את התלות שלהם בדלק מסוג זה.

ציוד הדורש אנרגיה מעוטה

צעד פשוט שחברות אחסון האתרים יכולות לקחת הוא להשתמש בציוד אשר דורש פחות אנרגיה וחשמל. יחידות השרת הפיזי דורשות את רוב האנרגיה. ישנה אפשרות לחסוך בכמויות החשמל עם שימוש בכונני SSD. כונני הדיסק דורשים מנוע אשר משתמש בהרבה כוח. בנוסף, הדרך בה החלקים הפנימיים מכוונים ואיכות הייצור עצמה יכולים לשנות את רמות האנרגיה גם.

עוד גורם משמעותי הוא התכנה. תכנות ישנות, מנופחות או לא חסכוניות יכולות להאט את מהירות השרת בכך שהם ידרשו יותר מדי קריאות וכוח עיבוד. חברות אחסון ירוקות מתקינות תכנות נקיות יותר ומעדכנות אותם תמיד כדי לעזור למערכת ההפעלה, תשתיות ואפליקציות לרוץ בצורה יותר נקייה. (אפשר לקוות שחברות האחסון באמת עושות את זה, ולא רק מהסיבות הירוקות)

איזון העומס

אפילו מכונות משומנות היטב יכולות להופיע כלא יעילות אם הן לא מופעלות בצורה נכונה. הרצה של פעולות קטנות על שרת יכולות לחסוך אנרגיה עבור אותו שרת ספציפי. אולם, יהיה זה ירוק יותר לתת לשרת אחד להפעיל מספר פעולות בו זמנית מאשר לתת לשני שרתים להפעיל פעולות קטנות.

למרות שזה לא נשמע כל כך הגיוני, שרת הפועל מתחת לממוצע יהיה רע לסביבה. הרצה של שני מכונות ב-50 אחוזים של הספק ידרוש יותר חשמל מאשר מכונה אחת ב-100 אחוזים.

קירור טבעי

במקום להשתמש במאווררים כדי לקרר את היחידות ומזגנים לקרר את המבנה עצמו, ישנן חברות אחסון ירוקות אשר פונות לשיטות קירור טבעיות יותר. בנייה של מרכזי מידע בקרבה לאגמים ונהרות ושימוש במים בתור גורם מקרר היא שיטה מאוד ידידותית לסביבה.

ישנם חברות אשר משתמשות בטמפרטורות מתחת לאדמה כדי לקרר הציוד, בכך שהם שואבות אוויר חם דרך מערכות גיאו-תרמיות. ישנה שיטה אפילו יותר קיצונית והיא לבנות מרכזי מידע באקלים קר במיוחד כדי לקבל תנאים קרירים למשך כל השנה.

אנרגיה מתחדשת

עד כה, כל השיטות הירוקות שדיברנו עליהן נועדו להפחית את הצריכה של האנרגיה אשר נדרשת כדי להפעיל את השרתים. אבל מה יקרה אם לא יהיה לנו כלל דלק מאובנים כלל? מקורות אנרגיה מתחדשת כמו אנרגיה סולרית ואנרגיה מהרוח הופכות את הנושא לאפשרי. למעשה, ישנם כמה חברות אחסון אתרים ירוקות אשר עושות שימוש באנרגיה מתחדשת בלבד.

גורמים נוספים

אחסון ירוק הוא לא זול. אך העלויות מתחילות לרדת אט אט. ספקי האחסון הירוק הגדולים רואים את היתרון הכלכלי לשימוש בציוד חסכוני באנרגיה. הרבה מהחברות האלה מעבירות את החסכונות הכספיים האלו ללקוחות שלהם.

בנוסף, אתם יכולים לראות בקלות אם מדובר בחברת אחסון ירוקה או לא, על ידי אישור של ארגונים עצמאיים. תוכלו לעבור לאחסון ירוק בקלות וכך תתחילו לצעוד לכיוון עולם נקי יותר.

מחפשים אחסון אתרים ידידותי לסביבה? חברת GreanGeeks מציעה אחסון אתרים ירוק החל מ- 3.96$! מעבר לאתר החברה.