אחסון אתרים: 5 טעויות נפוצות שיש להימנע מהן

אחסון אתרים: 5 טעויות נפוצות שיש להימנע מהןהאם אתם משלמים יותר מדי עבור שירות אחסון האתר שלכם? האם תכנית רוחב פס בלתי מוגבלת באמת טובה כמו שהיא נשמעת?

הרבה אנשים רואים את שירותי אחסון האתר שלהם בתור משהו שיש רק לסדר ולעדכן פעם אחת ואפשר לשכוח ממנו. אולם במציאות, תהיה זו טעות לא לחקור על שירות האחסון שלכם וליצור הערכה מחדש מדי פעם.

בתור משתמש, יש הרבה אשר חושבים שתהיה זו התכנית אשר מציעה רוחב פס בלתי מוגבל אשר תגבור על כל שאר התכניות, אך זה לא תמיד המקרה הנכון. זוהי טעות נפוצה שיש ללמוד ולהימנע ממנה, וממש לא היחידה. כדי לעזור לכם, יצרנו כאן רשימה של חמשת הטעויות הכי נפוצות בעולם אחסון האתרים.

1. הנחת הדעת שרוחב פס בלתי מוגבל הינו באמת בלתי מוגבל

מדובר בהנחת יסוד מוטעה. מקרה קלאסי של 'לקרוא את האותיות הקטנות'. אם מדובר בחבילת הסלולר שלכם או בחבילת האחסון לאתר, מדובר בחוק לא כתוב, חברה אשר מציעה לכם משהו ללא הגבלה בדרך כלל לא מראה לכם את כל התמונה.

לעתים נפוצות, סעיפים בתנאי השימוש והצריכה יראו לכם כי רוחב פס 'בלתי מוגבל' בעצם אומר 'בטווח ההגון'. בדיוק כמו מסעדת אכול כפי יכולתך, בשלב מסוים אתה תידרש לשלם עוד או לעזוב את המקום. רוב אתרי האינטרנט לא באמת צריכים רוחב פס בלתי מוגבל, כמו שרוב האנשים לא באמת צריכים לאכול את כל מה שיש במזנון הבופה, כך שבמציאות רוב חברות האחסון לא תמיד מציעות את זה.

כתבנו מאמר מקיף בנושא, שם תוכלו לקרוא בפירוט את כל האמת אודות חבילות "אחסון אתרים ללא הגבלה".

2. לשלם יותר מדי: המחיר הוא לא תמיד כמו בפרסומת

המספר הגדול והמודגש שאתם רואים? זה לא תמיד המחיר הסופי אותו תשלמו כל חודש. קראתם נכון, לפעמים חברת אחסון אשר נראית על פניה זולה מאוד לפעמים תהיה יקרה יותר מהמתחרות. הציצו מתחת למחיר הנקוב, וראו את המספרים המחוקים אשר יגרמו לכם לחשוב שנפלתם על עסקה של פעם בחיים.

אז לא. אתם תשלמו את המחיר הנמוך עבור חודש השימוש הראשון ואז את המחיר הגבוה לחודשים שלאחר מכן. הדבר משתנה מאוד בין החברות, לעתים תוכלו לקבל את כל השנה הראשונה במחיר המוזל, אבל מה שלרוב קורה זה שתראו את המחיר המוזל מאשר מה שבאמת תשלמו. שימו לב טוב לאותיות הקטנות ותהיו בטוחים על העלויות האמיתיות של חוזה האחסון. מומלץ להתעדכן ולעקוב אחר המידע בהשוואת חברות אחסון אתרים.

3. להיתקע עם שירות לקוחות גרוע

חשוב מאוד לעשות מחקר קטן על ההיסטוריה של החברה ולקרוא ביקורות על שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית שלה, כשהעדיפות היא לקרוא את זה באתרי השוואה, ביקורות וחוות דעת עצמאיים ולא באתר החברה. רוב האנשים לא חושבים על זה כלל עד שקורה משהו רע, ואז זה כבר מאוחר מדי והם יתקעו עם שירות לקוחות לוקה במקצועיות או זמינות.

הרבה חברות מציעות תמיכה 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה כדי לעזור ללקוחות עם בעיות טכניות הקשורות לאחסון האתר. כמובן שהצעה זו לא באמת משקפת את איכות השירות. אך חברות אשר מספקות הדרכות באופן קבע לצוות התמיכה שלהם בדרך כלל יחשפו את זה בגאווה באתר שלהם. אם הם באמת טובים, זה יכלול הדרכה בין אישית בנוסף להדרכה המקצועית.

4. לא לשדרג ככל שגודל האתר

אם האתר שלכם לא יכול לתמוך בכמות התנועה שהוא מקבל – אתם צריכים לשדרג את חבילת האחסון. לחברת האחסון שלך יש גישה לכל הנתונים הנוגעים לאתר שלך והם יתנו לכם לדעת מה האתר שלכם דורש. רוב חברות האחסון מציעות חבילות שדרוג מעולות ותוכלו למצוא גם הרבה דילים טובים ללקוחות קיימים.

רוב האתרים מתחילים את דרכם בחבילת אחסון שיתופית, משם מומלץ לשדרג לחבילת אחסון שרת וירטואלי. אם אתם מאחסנים את האתר שלכם אצל חברת אחסון טובה, הם יעריכו את האתר שלכם. הם ירצו להשאיר אתכם מרוצים בנוגע לאחסון ולשמור על יחסים טובים. אל תפחדו להרחיב את החבילה ככל שהאתר שלכם גדל ומתרחב, ואל תפחדו לבקש מחיר מיוחד לשדרוג הזה.

5. לא לעשות מספיק מחקר והשוואה

סביר להניח שראיתם את זה בא. כמו בכל דבר בחיים, ישנם אפשרויות טובות, רעות וגם ממש גרועות לאחסון אתרים. ישנם נוכלויות, חברות רעות שלא מעריכות אתכם בתור לקוחות, וחברות שלא מתפעלות בצורה אתית.

מצד שני, קיימות חברות אחסון אתרים ידידותית לסביבה אשר מסיטות את כל האנרגיה בה הם משתמשות, חברות אשר זוכות בפרסים עבור שירות הלקוחות שלהן ומוצרי האחסון שלהן, וחברות שפשוט מציעות אחסון ברמה הטובה ביותר.

הדרך הכי נכונה למצוא את החברה המתאימה ביותר עבורכם היא לערוך השוואה מסודרת ומחקר מקיף על החברות הללו. דעו מה אתם צריכים, מצאו מי מהחברות מציעות את זה, ובדקו אם הם מתאימות לכם על ידי סקירה על דרך הפעולה שלהן. תמיד תקראו ביקורות כדי לקבל כמה שיותר מידע על החברות השונות, אך זכרו: כל אתר הוא שונה. אז חבילות אחסון אשר מתאימות למישהו אחד לא תמיד יתאימו לשני.